Monday, December 26, 2011

GIATMARA OH GIATMARA

Salam.Hari ni entry pasal Giatmara.Bukan mara MRSM okay.ni aku nak cerita pasal kolej kemahiran yang ditawarkan bermacam macam modul.Aku memang excited tahap monyet terkinja kinja la nak masuk Giatmara ni.Yelakan,dah kalau namanya aku ni anak gadis(eceh) mestilah ada jugak keinginan even sebesar zarah nak belajar pasal dressmaking ni.Tapi memanglah kita merancang itu ini,dah Allah tak nak bagi lagi,aku kena redhalah.


Aku hantar borang lambat kat giatmara.Then aku kol


Makcik bertugas:Sorry yea adek,dah full la.Kalau nak join,tunggu bulan 7 nanti ye.
Aku:Um,tak pe la kak,terima kasih(Bajet suara ceria,padahal aku rasa hingus dah meleleh nak keluar)


Makcik,takkan saya nak masuk sorang lagi tak boleh.Saya kecik aje.Muatnya saya share kerusi dengan pelajar lain.Sobs:(


(Masalahnya dah full cikchenta oi.Apapun,aku kena tukar plan lah dalam penuhkan cuti remaja aku ni)
Korang pulak lepasan SPM?Apa korang buat?


Program Lepasan SPM:(
1)Ada yang pergi PLKN.Um,beruntung korang.Mesti balik nanti,korang berhati wira.




2)Ada yang pergi ambil lesen memandu.(Aku pulak kurang berminat la dengan test driving cengginih.Takut.Entah,aku fobia la bawak kereta-macam aku pernah bawak)
3)Ada jugak yang pergi jadi babysitter.yang ni aku tujukan buat kawan aku.Tapi,untung apa.Dapat pengalaman uh jaga budak2.Taklah kekok nanti jaga anak:)hehe
4)Belajar memasak la.Ni memang untuk persediaan berumah tangga.i loike.


Semua aktiviti yang dibuat memang bermanfaat.Tapi,aku rasa kena kuburkan dulu minat aku,sebab macam tak dapat supportive dari orang sekeliling.Huh!Sounds sad:P


Good Luck in everything u olls do.Bye!

No comments:

Post a Comment

(~)

PENGALAMAN BERSALIN SECARA NORMAL

Assalamualaikum rakyat jelata, Alhamdulillah lepas hampir setahun lebih tak update blog, hari ni baru ada peluang untuk share pengalaman b...