Saturday, October 29, 2011

CHICKEN POX!

hye assalamualaikum guys.today
aku hupdate blogg.haha.da nak exam pon melekat ligat lagi depan laptop.
good job for me.

sekarang musim hujan kan.memang daily hujan non stop.
and aku memang meringkuk dalam rumah je.*aiseh!ayat macam dok dalam lockup*

btw.minggu lepas i had chicken pox.and it got me sick.
mesti la sakit kan kena chicken pox.chicken pox ni penyakit yang kena sekali seumur hidup je kan?Tapi ada juga yang dua kali kot.Entah la.ni sumber kakak aku yang jadi nurse uh.*Kalau salah cari dia la ye,jangan pulak godam aku*

Betul eh kalau kena chicken pox:P

kita tak boleh kena hujan
Nenek:nanti muka cu jadi parut la.hitam2 tak cantik.

kita tak boleh makan kicap
nenek:nanti muka cu jadi hitam hitam parut tu
(anak beranak je dengan tak boleh kena hujan)

kita tak boleh makan telur
nenek:nanti muka cu naik bulat bulat pecah tau!

kita tak boleh duduk dengan orang tengah goreng
nenek:yang tu cu cari dalam intenet.nenek tak tahu
(nenek pon tahu intenet.hebat nenek haku.haha)

dah tu,apa aku boleh makan:P

makan je ikan bakar dengan nasi kosong.Hah!padan muka kau.Kalau time macam ni.memang kena avoid ah benda berminyak bagai.Segala makanan yang kehitaman pon kena avoid.Sampai aku nak makan kek batik yang moist coklat pon tak nak kasi.Ich!dasyat uh.

then,chicken pox ni tak ambil masa sekejap untuk semboh.Kalau naik kat badan saja kira okayla kan.Ni yang kes naik dalam mulut.Fuh!sakit uh!Tapi,sabar la ya.Allah kan ada.


hah!ni model terbaik dari kilang google

sekarang ni pon aku still cuti.nak tunggu surut dulu bintik bintik kat badan.dahla exam tinggal 2 weeks lagi.InsyaAllah sempat aku buat preparation.Kalau dah tak dapat buat yang terbaik.InsaAllah ada rezeki aku nanti.Kita sama doakan untuk aku eh.

okay,that all.take care okay:P

yang benar,=.=






No comments:

Post a Comment

(~)

PENGALAMAN BERSALIN SECARA NORMAL

Assalamualaikum rakyat jelata, Alhamdulillah lepas hampir setahun lebih tak update blog, hari ni baru ada peluang untuk share pengalaman b...